Blog
Wat schrijf je in een goede blog
Om meer relevante bezoekers op jouw website te krijgen kun je een blog schrijven. In een blog kun je vertellen wat jouw specialiteiten zijn, welke klachten je behandeld, wat jouw praktijk onderscheid van anderen en nieuws over de praktijk of ontwikkelingen in jouw veld.
Fysiotherapie op afstand: Hoe biedt ik dat aan
Eerder schreven wij al een artikel met betrekking tot fysiotherapie op afstand en in hoeverre dat kan worden toegepast.
Hoe helpt Google Analytics jouw praktijk met groeien
Als chiropractor of fysiotherapeut wil je mensen helpen. En hoe meer mensen je kunt helpen hoe beter.
Een Fysiotherapeut aannemen of een Praktijk zoeken om te Werken
Veel mensen hebben in deze tijd van Corona meer last van klachten dan gewoonlijk. Dit heeft vooral te maken met mensen die thuis werken en niet de juiste werkhouding aannemen of lang geen/te weinig beweging krijgen.
Fysiotherapie op afstand. Een oplossing voor jouw praktijk?
We zijn dankzij Corona al behoorlijk gewend geraakt aan beeldbellen. Vergaderingen via de webcam, beeldbellen met vrienden en familie. Het is inmiddels al heel gewoon aan het worden.
Veranderingen in de Zorg en Fysiotherapie: Preventie, Ketenzorg en Online Marketing
In dit artikel leer je:
– Over belangrijke trends in de zorg
– Hoe je hier als Fysiotherapeut mee om kan gaan
– De kansen die online marketing biedt
Preventie, Ketenzorg en Marketing.
Het belang van klantwaarderingen en hoe je dit als Zorgpraktijkhouder kan uitdragen
In dit artikel leer je:
– Waarom klantwaarderingen belangrijk zijn
– Welke soorten klantwaarderingen er zijn en hoe je die kan presenteren
– Hoe je klantwaarderingen kan verzamelen
Bouw aan autoriteit, identiteit en vertrouwen rondom jouw specialisme als Fysiotherapeut
In dit artikel leer je:
– Hoe mensen online naar informatie zoeken als ze een specifieke klacht hebben
– Dat je met de juiste vorm van marketing ervoor kan zorgen dat je eruit springt tussen specialisten
– Hoe je kan werken aan je identiteit en autoriteit als specialist
Het zoekproces van iemand die pijn heeft of een specialist zoekt.
In dit artikel leer je:
– Hoe mensen online naar informatie zoeken als ze pijn hebben of een specialist zoeken
– Dat in dit zoekproces een verschil bestaat tussen urgentie en oriëntatie
– Hoe je als specialist deze mensen met verschillende behoeften kunt informeren
Specialisatie in de Chiropractie: Hoe informeer je zorgvragers het beste?
In dit artikel leer je:
– Hoeveel chiropractors in Nederland zich hebben gespecialiseerd in neurologie, sport of kinderen.
– Hoe hun marktpositie zich ontwikkelt.
– Hoe je als specialist deze cliënten kan informeren en aan je binden.
Specialisatie in de Fysiotherapie: Hoe informeer en trek je cliënten aan?
In dit artikel leer je:
– Dat steeds meer fysiotherapeuten zichzelf specialiseren
– Gespecialiseerde fysiotherapeuten een betere aansluiting hebben op de zorgbehoefte van cliënten
– Hoe je als specialist jouw cliënten kan informeren en aan je binden
Makkelijker contact met uw praktijk door Google My Business
In dit artikel leer je:
– Hoe u bestaande en nieuwe cliënten contact gemak kunt bieden met Google My Business.
– Hoe u met reviews uw klantentevredenheid kan laten zien.
– Dat u eenvoudig updates van uw bedrijf kunt posten op Google My Business